Uw Volvo elektronica in goede handen, laat het repareren bij de man die er ook wat over vertellen kan!
Elke teller telt

In modeljaar 1984 kwamen de volgende modellen:

De Volvo 240 bestond natuurlijk al, van deze modellen hersteld ETS het VDO instrumentenpaneel en een heel enkele Yazaki, voor de VDO meters heb ik voldoende onderdelen op voorraad zoals het ondertussen beruchte tandwieltje met 25 of 26 tanden in brons en het ITT IC UAF2115

In 1984 zag de Volvo 740 en kort daarop de 760/780 het levenslicht, van dit model hersteld ETS  het instrumentenpaneel, ook komt hier meestal VDO voor en wat vaker Yazaki, en hebben naast de snelheidsmeter / kilometerteller ook de brandstofmeter soms problemen. 


Eind 1990 verschijnt de 740 in een jonger jasje en heet dan 940 en wordt de 960 gelanceerd met een 6 cilinder motor waar later de Volvo 850 motor van wordt afgeleid. De 940/960 zijn uitsluitend uitgerust met Yazaki panelen waarbij met name na verloop van jaren de snelheidsmeter / kilometereteller problemen gaan geven en ook enigszins berucht worden. ETS kan deze panelen goed herstellen. Vanuit alle windstreken komen deze panelen naar ETS toe